כתיבה שיווקית לאתרים מבוססת על שכנוע יעיל. אין אנו מתכוונים לז'רגון המכירה השגרתי, גישת "הארד-סל", שיווק אגרסיבי או הצהרות מפוצצות, כי הצרכן המודרני מתעב טקסטים שמעליבים את האינטליגנציה שלו ומחפש גישה טיפה יותר נבונה כאשר מדברים או כותבים אליוו. כתיבה שיווקית יעילה לאתרים, מבוססת על הדרך בה מעבירים את המסר השיווקי, על הדרך בה העסק שלך נראה באמצעות האתר והטקסט שבו, ועל הרושם הראשוני שמותיר האתר. עד כמה חשוב הרושם הראשוני הטקסטואלי באתר? הרי כל אדם נחשף כיום לכל כך הרבה פרסום ושיווק, כל כך הרבה אתרים, כל כך הרבה הבטחות, סלוגנים, ג'ינגלים, שלטי חוצות... לכן נותרת מעט מאוד סבלנות להתעמק בכל מה שכתבת באתר שלך. הצרכן המודרני רוצה מהר, עכשיו ו...נבון. הרושם הראשוני שמותיר האתר שלך מורכב מעיצובו ולא פחות חשוב - תלוי בנאמר בו. הרושם הזה יכול להשאיר את הגולש אצלך וליצור התעניינות במוצריך, או שהוא יכול לשלוח אותו היישר אל מתחריך, פשוט עד כדי כך.
כדי להסיר ספק, אין אנו קובעים כי כתיבה שיווקית יעילה לאתר היא מסירת אינפורמציה יבשה ללקוח, לא ולא, גישה יבשה זו לא תמכור דבר - על הטקסט לעניין, לזרום, להותיר רושם חיובי ובכך למשוך את תשומת לב הגולש, לסקרן אותו ולפתח איתו מערכת יחסים בסיסית כדי שהמכירה תוכל להתחיל ברגל ימין.
לחצו כאן להמשך קריאה אודות מרכיבי המפתח לכתיבה שיווקית טובה באתר
"כותב טוב", הוא סטודיו קופירייטינג ותיק כל כך שטקסטים שלו נמצאו במערות בית גוברין מהתקופה שקדמה להמצאת הטקסט. חוץ מספרי ביוגרפיה ומקצוע, צוות "כותב טוב" מייצר טקסטים למגזר העסקי, הפרטי, בני מיעוטים ובני תערובת. האמת שזה לא משנה, כולנו בני אדם וכולנו (לפחות חלקנו) קוראים וכותבים טוב. "כותב טוב" - קופיריטינג, עריכת תוכן וסופרי צללים.
www.kotevtov.com